FreakyStyley Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 (redigerat) Jag har tängt att köpa en x box 360.men sen såg jag att man kunde byta in sin xbox och fem spel och få köpa ett wii för 999. vad ska jag köpa??? Redigerat 7 Juli 2007 av LIME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kisskorven Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Jag tycker nintendo wii det rör man sig mycket mer på och så är det roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Än så länge har 360 klart bättre spel. Men gillar du zelda mario ssb blabla så köp wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Men det berår ju på vad man är ute efter för upplevelse. Det är ju det man måste bestämma först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Min kompis har wii de e skitkul!!!!!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Beror nog mycket på vilken sorts spel man gillar. Men är du ute efter ngt nytt och lite annorlunda så föreslår jag att du ska köpa Wii. Föröverigt har de haft problem med Xbox 360 att dom går sönder efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 och den låt som en dammsugar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Beror nog mycket på vilken sorts spel man gillar. Men är du ute efter ngt nytt och lite annorlunda så föreslår jag att du ska köpa Wii. Föröverigt har de haft problem med Xbox 360 att dom går sönder efter ett tag. Har aldrig hört om att Xbox 360 går sönder efter ett tag, men det kan säkert stämma. Wii går ju kanske inte sönder efter ett tag då utan gör istället så andra saker går sönder. www.wiihaveaproblem.com Där kan du se alla saker som kan hända med denna onda konsol. Och enligt FZ ska det komma en liknande Wii kontroll till 360, vilket gör att Wii inte kommer vara så unikt längre. Men som andra har sagt, det är nog vilka spel du vill ha som räknas. "Men sen såg jag att man kunde byta in sin xbox och fem spel och få köpa ett wii för 999." Var det en klassisk Xbox eller en 360? Szellerie: Ja, den låter rätt högt men det tänker man oftast inte på medans man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1114276,00.html "När Gamespot frågade sina läsare hur många av dem vars Xbox 360-konsoler slutat fungera svarade 44 procent av 50 000 personer att det hänt dem vid minst ett tillfälle. På Gamespots redaktion har 8 av 26 Xbox-maskiner ”dött”. Aftonbladet är inne på sin andra Xbox 360. Den första reparerades vid ett tillfälle. När den återigen slutade fungera ersattes den med en ny. I Sverige har två års garanti gällt sedan Microsoft lanserade konsolen vintern 2005. Xbox 360 har sålts i 11,5 miljoner exemplar världen över." Köp wii :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Det är nästan igentligen vilka spel du gillar, som ssb zelda och såna spel så ska du köpa wii. Men om du gillar skjutspel, blabla köp Xbox360. Jag har Xbox360 och jag har prövat Wii, jag vill klart säga att Xbox360 har min smak och riktigt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Men lol. Skaffa gamla tv-spel, dom är MYCKET bättre än odm där Playstation 3, Xbox eller vad skroten nu kallas. Retro är riktiga grajor, inte nån blårocka eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Andledningar till att du ska köpa Wii: Kontrollen, lol Trauma Center - Second Opinion Excite Truck Zelda: Twilight Princess Super Smash Bros. Brawl Metroid Prime 3 Corruption Super Mario Galaxy NiGHTS - Journey of Dreams Resident Evil 4 Wii Edition (om du inte redan har spelet det) Resident Evil - The Umbrella Chronicles Virtual Console Man kan spela GC-spel på det (Metroid Prime ftw!) Virtual Console Virtual Console igen, lol Ännu mer Virtual Console Andledningar till att du inte ska köpa Wii: Av någon andledning verkar höjdarspelen inte komma på ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.