Hoppa till innehåll

2pac


SpoWn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

till sydafrika?

själv har jag hört att dom la hans aska på hans mammas tomt eller nått sånt om han nu är död ;) :huh:

Redigerat av UAP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ens bry sig? Det kommer aldrig att lösas.. Ingen kan veta.. Han kommer nog aldrig att komma tillbaka även om han lever. Så varför fortsätta göra såna här trådar? som t.ex. "2pac kommer tillbaka idag!!11!!" etc.

Jo om han dyker upp så kommer det ju lösas ;) Och dem som gillar honom bryr sig nog rätt så mycket.

 

tro vad ni vill men jag VET att han är död och inser det och säger bara att om bilden är fejk så är det jäkligt bra gjort vem skulle frästen vilja fejka sin död?? INGEN
Ja skulle nästan kunna tänka mig att fejka min död. Helt ärligt alltså...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här ämnet har det snackats flitigt om..

Bara att inse att han är död.

Chansen att 2pac lever är lika stor som att Elvis eller JFK skulle dyka upp igen.

Du gillar att överdriva, eller hur?

 

Han är INTE död. Han gömmer sig dessvärre från rampljuset. Han sa det i email till mig.

 

Nej men seriöst. Vem vet? Varför ens bry sig, Om man är död ÄR man död. Lever man LEVER man, varför bry sig.

Skulle det ha varit en j*vla punkstjärna, så skulle du ha brytt dig, eller hur?

 

 

 

Det har sagts flera gånger att han ska dyka upp under en viss datum, men det har inte hänt.

Jag själv vet inte vad jag ska tro, men tills nu, så tror jag att han är död tills han personligen dyker upp i media och säger att han lever.

 

Förresten, Stefan_fox, den där bilden är fjekat, så som några andra redan har sagt.

En kändis blir skjuten till döds, och det är den enda bilden på honom som död. Verkligen fejkat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...