Cyper Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 jag har beviset här själv på att han är sten död http://www.2pac-online.20m.com/images/autopsy.jpg kolla in jag tror inte att han kommer röra sig efter det dära Om du hade läst vad jag skrivit. Förstår att många här har läsproblem, men då kan man lämna tråden. För övrigt fattas det två tatueringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 men åh det är på obetionen efter han var död Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 tro vad ni vill men jag VET att han är död och inser det och säger bara att om bilden är fejk så är det jäkligt bra gjort vem skulle frästen vilja fejka sin död?? INGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Alltså, det var ju p.diddy som beställde mordet på Tupac. Sen så förde dem askan till sydafrika för fyra år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 (redigerat) till sydafrika? själv har jag hört att dom la hans aska på hans mammas tomt eller nått sånt om han nu är död ;) :huh: Redigerat 29 Juli 2007 av UAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Alltså, det var ju p.diddy som beställde mordet på Tupac. Sen så förde dem askan till sydafrika för fyra år sen. det var det säkert :angry: han,Jay-Z,Biggie och Suge Knight, :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Punkmantic Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jay-Z har inget med detta och göra. Kolla i I aint mad at cha, så ser ni hans död. JAG LOVAR HAN LEVER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Det här ämnet har det snackats flitigt om.. Bara att inse att han är död. Chansen att 2pac lever är lika stor som att Elvis eller JFK skulle dyka upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Varför ens bry sig? Det kommer aldrig att lösas.. Ingen kan veta.. Han kommer nog aldrig att komma tillbaka även om han lever. Så varför fortsätta göra såna här trådar? som t.ex. "2pac kommer tillbaka idag!!11!!" etc. Jo om han dyker upp så kommer det ju lösas ;) Och dem som gillar honom bryr sig nog rätt så mycket. tro vad ni vill men jag VET att han är död och inser det och säger bara att om bilden är fejk så är det jäkligt bra gjort vem skulle frästen vilja fejka sin död?? INGENJa skulle nästan kunna tänka mig att fejka min död. Helt ärligt alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det här ämnet har det snackats flitigt om.. Bara att inse att han är död. Chansen att 2pac lever är lika stor som att Elvis eller JFK skulle dyka upp igen. Du gillar att överdriva, eller hur? Han är INTE död. Han gömmer sig dessvärre från rampljuset. Han sa det i email till mig. Nej men seriöst. Vem vet? Varför ens bry sig, Om man är död ÄR man död. Lever man LEVER man, varför bry sig. Skulle det ha varit en j*vla punkstjärna, så skulle du ha brytt dig, eller hur? Det har sagts flera gånger att han ska dyka upp under en viss datum, men det har inte hänt. Jag själv vet inte vad jag ska tro, men tills nu, så tror jag att han är död tills han personligen dyker upp i media och säger att han lever. Förresten, Stefan_fox, den där bilden är fjekat, så som några andra redan har sagt. En kändis blir skjuten till döds, och det är den enda bilden på honom som död. Verkligen fejkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.