SpoWn Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Vilken pey ska man ha på level 10? Cat? Bear? Boar? Vill också veta vilken av de som gör bäst dps och vilken som håller bäst aggro.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PmiX Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Cat är nog det ultimala valet, petet som slår snabbast och som jag använder <3 xD :P Bear för Tankin, långsammare kills men mera hp. Boar, också en sorts pvp djur, dock inte bra för annat. Mitt val; Cat, använder det . ´^`_´^` Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 ta det djur du tycker mest om roligare å spela då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 jag valde först boar för de äter det mästa som går och hitta sen i lvl 30 typ ska du skaffa en cat för de äger så fett hårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Boar är ett extremt bra val! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Worthless Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Den japanska djuret :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 8 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Jag valde bear.. Men den håller inte aggro något bra. Men på 40 blir det nog en sån där apa. Japanska djuret? Vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 på 43 ska du fixa bangalash..han äger hårt...kolla på dps så svimmar du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 9 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 King Bangalash Level 43 Elite Beast Stranglethorn Vale Det står att det är en elite. :S Kan man fånga eliter eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 aa, visst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Min hunter lvl 32 har en sån där gorilla man kan få i stv. Sen blir de den dära cat eliten i stv ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Skaffa Bangalash , inte en sån där gorilla dom äter ju bara frukt och det är svårt att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg