darzak Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 (redigerat) Hejsan , jag har gjort min första sig på photoshop ( min första bild på photoshop oxo faktiskt) men hur får jag in den i min signatur på fuska.se/forum? http://img105.imageshack.us/img105/8045/ashorsignatureb2.png och btw vad tycker ni om den? Edit: vilken är den senaste ps versionen? jag har ps cs3 extended. Redigerat 8 Juli 2007 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 §3.2 - Inga bilder i signaturen Man kan inte ha bilder i signaturen här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Du akn väl ha den som avatar. :) :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Bilden var jävligt läcker, 10/10. Synd att den inte kan användas i siggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 11 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 ^^@shacti: wow tack! xD , nu när jag vet att man inte kan ha bilder i signaturen kommer jag göra avatars istället xD! tack för 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Hejsan , jag har gjort min första sig på photoshop ( min första bild på photoshop oxo faktiskt) men hur får jag in den i min signatur på fuska.se/forum? http://img105.imageshack.us/img105/8045/ashorsignatureb2.png och btw vad tycker ni om den? Edit: vilken är den senaste ps versionen? jag har ps cs3 extended. Darzak jätte fin bild :) men dåligt att den är i Widescreen , om du fattar vad jag menar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Snygg tycker jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Cool bild, ha den på pressen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Behövs ingen erfarenhet när bilden består av: 1x render. 1x brush. 1x text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.