garkan Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Blir det kniv om lag eller lottar du fram vilka teams vi ska vara i? Team 1 : Terror i NukeTeam 2 : Counter-Terror i Nuke ________________________________ Team 1 : Counter-Terror i Inferno Team 2 : Terror i Inferno Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hallå? Jag har skrivit att min kompis är med och han heter Ninja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 12 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hallå? Jag har skrivit att min kompis är med och han heter Ninja. okej sry :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Gott. Verkar som att allt blir av. Har bara en liten fråga, om jag har på min 16-bitars utan att jag vet om det... kommer ni attt kicka mig? :o För jag vet inte var man kollar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Gott. Verkar som att allt blir av. Har bara en liten fråga, om jag har på min 16-bitars utan att jag vet om det... kommer ni attt kicka mig? :o För jag vet inte var man kollar det. Ingen fara, vi ger dig en varning antagligen och förklarar hur du byter om du har 16bitar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Gott. Verkar som att allt blir av. Har bara en liten fråga, om jag har på min 16-bitars utan att jag vet om det... kommer ni attt kicka mig? :o För jag vet inte var man kollar det. Så här kollar du ifall du har 16-bitars i dina grafikinställningar(ska se ifall bilden blir rätt) - Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) Haha, var det så enkelt.. nämen jag har alltid 32. ;) Ingen som har lust med en Teamspeak server för lag 1? Nån som kan fixa det? Redigerat 13 Juli 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) Jag skulla gärna vara méd men mitt CS laggar mycket vet inte varför. Någon kanske kan hjälpa mig. Jag har: 1.5 ghz,722 mb ram,32gb ledigt på HD och 128 mb grafik 2 mbit bredband Redigerat 13 Juli 2007 av Scrat_arbiter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 (redigerat) Processorn tror jag. Hey grabbar, har fått tillstånd av ash att göra reklam om min topic: http://www.fuska.se/forum/Fuskase_Mix-t90737.html Läs alla kraven innan ni ger er in i detta. Redigerat 13 Juli 2007 av Justusett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 på 1.6?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Jag skulla gärna vara méd men mitt CS laggar mycket vet inte varför. Någon kanske kan hjälpa mig. Jag har: 1.5 ghz,722 mb ram,32gb ledigt på HD och 128 mb grafik 2 mbit bredband När du går in i "Videoinställningarna" så ska det vara OpenGL under "Renderer". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 jag har 4.91 GHz, 2 GB Ram, 512 MB Grafik Kort. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg