Gäst newnameguy Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 (redigerat) Jag kan gärna vara med, har ventrilo och mic. Men så ni vet jag är 11år och pratar tjejigt i en mic. Du kommer ändå aldrig på cuper du anmält dig till. Vad jag ser. Så det är nog ingen idé. Redigerat 16 Juli 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Jag kan gärna vara med, har ventrilo och mic. Men så ni vet jag är 11år och pratar tjejigt i en mic. Jag TheExecuter och Justusett har lirat jätte många pcw tillsammans nu , ingen annan som vill vara med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SunDream Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Jo jag, men ni får tåla min röst då, jag är trots allt 11 år :¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Ja kan vara med om ni ära bra! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w1111am Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jag kan gärna vara med, har ventrilo och mic. Men så ni vet jag är 11år och pratar tjejigt i en mic. Jag går väldigt gärna med, har spelat CS och CZ ett tag och är van och bäst med awp. Har ventrilo och mick så det är inga problem. Skulle vara väldigt kul ifall jag fick vara med o sprida fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg