Hoppa till innehåll

Hur Tycker Ni Jag Borde Vara Åt Min Tjej


Gäst jesper93
 Dela

Rekommendera inlägg

min brud gillar när jag e elak mot henne,

det var hon som köpte piskan !

hon har inget emot om jag strular med andra heller,

ni borde prova det !

Vare sig du är ironisk eller inte så är det nog inget att uppmuntra folk att bete sig så mot sina flickvänner eftersom det faktiskt inte går hem hos alla tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

allts jag vet inte så mycket om kärlek efter som jag inte har eller är ihop med någon (tror inte att så många i det här forumet e det heller) men det mesta tipsen väkar bra (inte ni sjuka som pisckas, våldtar m.m)så du borde lita på t.ex Selene, Tour ,stefan_fox m.m(jag pallar inte ta e alla så jag tog bara 3 exempel som värka bra)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara för att påpeka ett faktum, jag tror din tjej är ett stort undantag gentemot de flesta andra tjejer (iaf alla jag känner) jag tror liksom att de flesta flickvänner skulle bli något lack om man strula omkring med andra

(och jag hoppas verkligen du driver med oss vizzkazz)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså ni som säger att ni piskar,strular med andra o.s.v har ni ens vett i skallen? o.O omogna ni är asså, ert förhållande håller nog inte länge:S inte för att vara elak elr så, men om inte ni tänker igenom vad ni gör mot era tjejer, så kommer nog tjejerna tänka igenom det o fatta att det här funkar inte.. även kallat (inte äkta kärlek) ;) hade jag varit er så skulle jag sluta bete mig som ni gör.. även om ni nu bara driver om det ni säger så ska ni veta att det var då det dummaste man kan göra mot sin tjej :o

 

förlåt att jag blev offtopic.. men jag blev tvungen o säga som det är..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Gäst nissling

Vizzkazz: Nu är du verkligen sjuk. Tror du att man kan kalla en tjej för könsord? Trots att en person faktiskt skrev ett sådant ord i min gästbok (personen kommer inte nämnas) för att vara rolig är det fortfarande inte roligt. Inte underhållande för den delen heller. Alltså, att man kallar en för smeknamn som t.ex. Sebbe eller Alle är väl helt okej för vissa, men om man typ säger grön gubbe till någon som heter kanske Mikael blir han nog inte på något vidare humör.

 

Okej då, hur som helst.

 

Jesper93: Jag har aldrig haft en flickvän men jag förstår liksom hur du känner dig. Försök att ägna så mycket tid med henne som möjligt och gör saker åt henne. T.ex. fråga henne om hon vill ha något at dricka eller om hon vill göra något speciellt.

 

Här är ett exempel från en film som ni nog vet vad den heter, så det kan gå när man har en tjej.

 

 

Lol... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...