Gäst Szellerie Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Har försökt 2 dagar i sträck komma in på msn men har misslyckats varje gång. Vet inte vad det beror på, har inga problem med anslutningen utom att det blir ett väldigt kort avbrott ett par ggr om dagen. Så här står det när jag försöker logga in: Det går inte att logga in på windows live messenger just nu. Försök igen senare. Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2007 Hmm.. Provat att ominstallera? Annars kan du prova programmet Miranda IM som är ett program där du kan vara inne på t.ex. Msn, irc, Yahoo o.s.v.. http://www.snabbstart.com/download/miranda-im Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 vilken felkod? jag hade ungefär samma problem och då kunde inte ens deras support hjälpa mig. Men nu är det bra igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Kan vara problem med anslutningen till internet. Men är det en som det står "försök igen" så ska du trycka på den. mer vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 iron: läs hela hans text. Men sådant problem har jag även haft. Men jag måste göra en ny msn-Adress. Jag blev nog hackad. Så du kanske också har blivid hackad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 anting hackad.fel på dit internet eller så har dom något fel på deras server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Har hänt mig en gång, jag var tvungen att fixa en ny adress för att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 hände mig en gång fast då kunde ingen gå in på msn på den datorn och det hjälpte inte att ominstalera var tvungen att formatera datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Det Har hänt så för mig också... Om din klocka på datan går fel så justera den....då funkar det tror jag :P Annars kan du ju gå in på webmessenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.