Hoppa till innehåll

Mount Pengar


Rekommendera inlägg

jag undrar hur jag ska få råd me mount vid lvl 40 har en lvl 27 rogue med 27-30g men jag ska köpa gear och enchants så det blir litte svårt

 

har ni några bra tips för en lvl 27 rogue att tjäna pengar på?

 

 

 

P.S undrar också det där me rank när jag kör WSG poppade up en text typ first sergant eller når

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när ja körde så när ja blev lvl 30 så bestämde ja mej inte för å köpa nåt å då gjorde jag inte det tjänade ihop 100g, för ja köpte varken skott, eller gear eller nåt sånt där, fick vara hunter melee när skotten tog slut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

be någon i din ras att köpa 1 mount billigare för dig..t.ex att de är honored då man får betala mindre för mount..be någon köpa 1 mount åt dig då så du kan beta typ 5g mer =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

ok men e det inte ganska bra att ha 30g i lvl 28(dingade igår) jag går mycke instance men om ni vill se mitt gear (hmm ett par blåa) så finns det på the armory (wow hemsidan) sök på bloodyrugue(rugue inte rogue)

 

 

jag e honored me bloof elfs

Redigerat av fillanderm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

be någon i din ras att köpa 1 mount billigare för dig..t.ex att de är honored då man får betala mindre för mount..be någon köpa 1 mount åt dig då så du kan beta typ 5g mer =)

nu råkar det vara så att sedan januari när burning crusade kom ut (patch 2.0) så är mounts BoP Redigerat av BloodRogue
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

p.s har 110g :sorcerer: nu i lvl 35 och ska power lvla vet nån ett bra sätt att bli exalted me darkspear trolls?

 

köp en mount för din ras man måste inte vara exalted för att ha mount, min main är 70 & han är inte ens revered med någon faction :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...