Zantera Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Klart som f*n att Vanilla Coke ska återskaffas! Lätt bästa drycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ Min pappa gillar dr. pepper så j*vla äklig!!!!!!!!!!!! men vanilla coke är också jävligt äklig. Jag smakade Dr.Pepper i England, o'boy den e fett äcklig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 den godaste juu! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 jag tycker att den ska säljas igen den var ju god Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Ja den är god. Jag frågade coca cola company om varför dem sluta sälja de i Sverige så sa dem att de blev sällan sålt. Men Dr.Pepper finns ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Dr pepper är så j*vla gooo! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Japp,håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Mhm, Dr. Pepper e gooo som f*n, men ändå synd på Vanilla Coke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Vanliga Coca Cola är bäst ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 23 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 (redigerat) http://www.fuska.se/vanillacoke/ Den har jag skrivit på =) Ja mailade dom och dom skrev: Hej Anders! Tack för ditt mail. Vi har valt att ta bort Vanilla Coke från den svenska marknaden, detta då vi ibland måste förändra vårt produktutbud. I dagsläget har vi inga planer på att återuppta produktionen av vanilla Coke. Hälsningar, Zandra Konsumentkontakt Coca-Cola Drycker Sverige AB Redigerat 24 Juli 2007 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 jag tycker den borde säljas igen den är grymt god har smakat den och jag var den ände i min familj som tyckte om den:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Ja, kolsyranen och smaken bah vattnas i tungan, ska springa upp till kiosken och köpa en dr pepper snart. Men den är inte lika god såklart .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.