Kexx3 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag tycker det är dåligt att polisen på the simpsons hit & run inte ens behöver gå ur bilen för att ge böter.Någon som håller med mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Inte för att jag har spelat det, men så är det väl på dom flesta spel, fast det är lite mobbat så jag håller med dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag ahr det.det är svårt.och när polisen jagar mig e det lätt o komma ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag tycker också det är lätt att komma ifrån polisen men det är ändå dåligt! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Det är ett kalkon spel ingen gillar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag vill ha det...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag vill me ha det.Men har inga pengar det verkar ju vara ett ass grymt spel ju skit samma om poliserna kan ge böter utan att gå ut bilen spelet är väl bra ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag tycker att det är bra fast det fick bara 4/10 av Superplay! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 det får 5/10 av mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Råder ni mig att köpa det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Absolut!Det får 8/10 av mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) ha rdu varvat det eler? Orochimaru köp det inte Redigerat 6 Mars 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg