garkan Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 (redigerat) Skriv in alla era , programmering , codning , grafik och design program här :D mina är : Bloodshed Dev-C++ Photoshop CS2 Dreamweaver CS3 Flash CS3 Blender Paint (lal?) Notepad Word 2006 FrontPage Redigerat 17 Juli 2007 av kevro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Photoshop 7.0 Photoshop CS Photoshop CS3 Macromedia Dreamweaver 8 Notepad Paint RPG Maker 2003 (Spel programmering? ^^) RPG Maker XP(Tror jag -.-) Microsoft Word WordPad Microsoft FrontPage Microsoft Access MySQL Kan hända att jag har fler men det är dom här som jag vet att jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 (redigerat) Bloodshed Dev-C++ (C++ programmering) Notepad (html, php, java etc.) GIMP (större bilder) Paint (skärmdumpar :P, inget annat) Game Maker (spelprogrammering m.m., för skojs skull) Blender (3d modellering) Notepad++ (översättning av GIMP manual :P) Microsoft Word (skolarbeten mest, även för att kolla stavning på olika saker) EDIT: RPG Maker 2003 (Spel programmering? ^^) Spelprogrammering. Nej! Så långt ifrån det går att komma. Redigerat 17 Juli 2007 av Chainsawkitten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 (redigerat) Bloodshed Dev-C++(c++ programmering) Notepad++(andvändbart, bättre än vanliga notepad) Photoshop CS3 Extended(bilder) kanske kommer några fler med tiden :P Redigerat 24 Juli 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Bloodshed Dev-C++ Notepad Pain adobe photoshop CS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Gimp 2 PhotoPlus 6 FileZilla (ftp program) Notepad Blender Mozilla 5 Paint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Photoshop cs2 Paint FrontPage 2003 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 DEVCPP BORLAND Photoshop CS3 Dreamweaver MX Notepad Wordpad Mozilla firefox Internet explorer Opera CuteFTP Adobe Premier Adobe Audible Adobe after effects Cinema 4d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Onödigt, men sak samma. Notepad Wordpad Visual Studio.NET (många delar) Visual Studio 6.0 Professional (många delar) Pivot MSPaint Adobe Photoshop CS 2 9.0 Front Page FireFox addons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Photoshop CS2 VisualBasic 6.0 VisualBasic 2005 Express Macromedia Director MX 2004, Flash 8 Notepad Wordpad MS Paint MySQL Apache CoffeCup html editor Nvu SQLYog IExplorer Firefox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Den här tråden känns överflödig. Kan låta den vara kvar om det kommer nåt annat än bara listor på program. Skapa en diskussion om varför ni använder programmen ni har. Vad som gör dem bra eller dåliga. Att bara lista blir ingen glad av. Många a programmen har man ju ingen aning om vad de kan användas till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 PSP 8 (Till bilder och Banners) Notepad (till HTML) rpgmaker (Till spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg