E4STMAN Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 Jag hade tänkt köpa de imåra, jag undrar om nån kanske har nån länk till en newb guide lr nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deathmule Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 köp inte det.. sagan om ringen är ju ute för längesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 köp inte det.. sagan om ringen är ju ute för längesenOMFG! är de ute?!!!!!Jag bryr mig inte om vad du tycker, jag frågade efter en newb guide, om man inte har en newb guide till LOTRO så borde man inte skriva här, stick med din off topic attityd nån annan stans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 spela inte LOTRO..du komemr inte gilla det..det kostar ju dyrt som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Låt han spela det om han vill, han vill ju ha en guide inte massa whine om hur dåligt och ute det är. Btw, kanske lite dåligt svar men, google is you friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 spela inte LOTRO..du komemr inte gilla det..det kostar ju dyrt som f*nå hur vet du att jag inte kmr att gilla de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gothikaboy Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 jag körde BETA... gillade inte det... men alla har olika smak... testa det vet jag :D sluta om det e trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Köp det! Det är då mitt tips. Har dock inte testat själv :P. Men det ser ägande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 köp inte sagan om ringen det suger har spelat det var inte kul alls :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Jag svarar likandant som Dezen,kolla upp det på google. Jag råder dig att köpa det,har dock inte kört men jag älskar alla sagan om ringen spel jag har kört så jag tror inte det blir någon skillnad den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 (redigerat) Länk till guide ;) Redigerat 30 Juli 2007 av Mooney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 alltså jag undrar om det är gratis att köra efter man har köpt det eller om det är någon månadskostnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.