DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 ruby: master green leaf: miror b pokemon coloseum: johan emerald: vet ej, kan kolat senare emerald:Masterkommer ej ihåg mer! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Har alltid hetat mitt eget namn på spelen... Alltså Jocke. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Guld: Taylor Silver: Taylor Ruby: Taylor Diamond: Taylor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 emerald fabian diamond fabian kille :D täcken :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 minns inte riktigt men brukar ha tom eller joacim som namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Red: Angel Crystal: Will (tror jag, eller var det rivalen) Sapphire: Arc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Red: Angel Crystal: Will (tror jag, eller var det rivalen) Sapphire: Arc ja just det ja! :) nu kommer jag i håg vilket namn jag brukar ha på sapphire:Master/Matte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 (redigerat) Sapphire: CERO Guld: CARURU Redigerat 16 September 2007 av Caruru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Här är mina sparningar med alla namn jag haft: Emerald: Jacki Sapphire: Bonzo, Zorro, Sean Ruby: Sean, Jack, Luke, Anakin, Modyzon Diamond: Nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Firered:Ash Emerald:Calle Diamond:Kai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 crystal: Alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Emerald nu: Steve-O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg