negR Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 :( :cry: alla topics: GTA SA FUSK!! GTA SA HJÄLP! VAR ÄR GTA VC??? Här är en officiell gta tråd (vc) för dom som vill kommentera spelet! jag tycker att vc är bättre än sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 det tycker inte jag, san andreas spelyta är tre gånger så större. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jag gillar miljön i vice city bättre men san andreas tycker jag är bättre för mer att göra och så kom ju san andreas efter vice city med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Alla Gta Spel Är Bra,det beror på hur man ser det.och sen en fråga mitt VC hackar fast när det ska ladda det går inte att spela nån som vet vad det är för fel?ska jag radera från memory kortet.och börja om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Jag tycker att vice city är mer "tecknat" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 På SA så är miljön mkt mkt större!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Men CJ e en liten Pussy tkr jag (A) Tommy Vercetti e ballare, o så Porrstjärnan Candy Suxxx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Håller med dej lite där. CJ gör som han blir tillsagd väldigt mycket. Verkar ju var en schysst kille för att vara värstas kriminella ganstern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 De va så jag menade som oddy sa :) Tommy e mer -Fuck off you pussy! ;) Han säger mycket mer, och gör mer va han själv vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Haha Gangster man är ju Typ Terrorist :lol: ,aa Tennpenny,Toreno och The Truth får en att göra typ allt dom vill ha gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 iofs, men jag kan inte något om San Andreas, de enda jag har gjort är att cykla o träna kampsport, den där jijutsin typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg