WASD Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Får den va animerad? undrar också om personligt foto får va animerat. Redigerat 26 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 allt hittar du i reglerna.. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 jo jag har läst där & det står inget om animerat foto/signatur så jag frågar här istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Det står bara i avatarreglerna. Dock tror jag att admin inte vill ha hoppande smilysar under varje inlägg. Bäst att fråga honom i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Den får ju bara vara 4 kb och animerade signaturer brukar vara lite större. Btw, kan man få varning om signaturen är lite större än 4 kb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 Även om sig storleken är lite liten så är det klart en förbättring att man i huvudtaget får ha en bild där nu. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 ok "fiskaren", men hur är det med animerat personligt foto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.