negR Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 När jag,anton,hampus och malm åkte kundvagnsrace på skolgården(kolla tråden mest galna ni gjort?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Sista dagen Innan Ett lov :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 När jag slutade skolan för första gången ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Har inte haft skolavslutning på fem år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thekniferules Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) Helt klart sista dagen före sommarlovet >:) Redigerat 8 Augusti 2007 av Thekniferules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 nån av våra 2 klassresor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majoora Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 När jag fick reda på mina slutbetyg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) När jag o Ludde(SunEspeon) Råkade lägga två braksitar i femman Xx, Lärarn fick skrattdamp så vi missade lirte av lektionen :ng: Redigerat 9 Augusti 2007 av BloodyMoonSlave Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 När jag och några kompisar j*vlades med en annan. Låter inte så kul men det var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 när våran rektor pratar i en hög talare som går till alla klass rum och till fritis han pratar så mycket så jag kastade en penna på en hög talare så bara allting bröts på hela mitt spår tur att ingen såg att det var jag som gjorde det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Roligaste skolminne, hmm, när man kör herre på täppan med dem i klassen under oss... Eller så blir det nog klassresan som vi har snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Det var när jag gick i sexan och skulle sluta skolan. När jag kom hem gick jag in på youtube på kvällen och såg en video där några killar eldade upp skolskylten som var utan för skolan. Dom sjöng en sång samtidigt som gick så här med Tetris samtidigt: Uppgård är s*it Alla lärare ska dö Den giddrar med mig Får fett med spö :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.