Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Jo föresten Min Bulbasar hette Godcilla :P (börgade om och tog charmander istället så ja kom inte ihåg) "Godcilla"? :lol: det var ett av de roligaste namnen på pokemon jag hört Ja kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Jo föresten Min Bulbasar hette Godcilla :P (börgade om och tog charmander istället så ja kom inte ihåg) "Godcilla"? :lol: det var ett av de roligaste namnen på pokemon jag hört Ja kanske tycker i alla fall jag. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Jag döper inte mina pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 (redigerat) Hmmm, Sapphire: .:.cool.:. Redigerat 23 Augusti 2007 av DeoxysDarkrai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Den enda jag döpt är Empoleon, som heter Prinpoleon. Ska byta till Primepoleon sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Döper aldrig mina pokemon, har hänt någon gång då och då men det var längesen nu... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Sapphire - Znooze Emerald - LolxD Blue - Charlie Guld - Mittarfela Red Rescue Team - Chica Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Själv ska jag börja döpa mina pkmn. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Mina heter (inom parentes det riktiga namnet): Ruby: Sceptile (Sceptile) FR: Blastoise (Blastoise) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Kult... ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg