Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Gillar ni att redovisa inför hela klassen? Inte jag för jag stammar så då låter det jätte konstigt. Gorde det idag hela jag skackade av nervöshet. Jag redo visade om Legacy of Kain Defiance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (redigerat) Jag hatar det...Jag redovisade om Kräftdjur och så fort jag nämnde "Fortplantning" så var det några som börjar skratta så in i h*lvete, vilken i sin tur ledde till att hela redovisning gick åt helsike. Redigerat 3 Mars 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det är så jobbigt när alla tror att jag har målat bilderna själv men det har jag inte jag har målat av. Det är så jobbigt också att man säger fel ibland. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 ja tycker inte alls de e jobbit! ja e bara mej sj, å de brukar funka bra! ja e aldrig nervös inför en redovisning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Okej inland kan jag vara lugn när jag redovisar men annars så är jag inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Hate it so much... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det är så pirrigt och pinsamt om man säger fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 när ja skulle redovisa om Steven Spielberg på engelska stammade ja hela tiden, var inte alls förberedd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 äh, ja bryr mej inte om folk skratar åt mej! de tycker ja e lite kul o då skrattar ja också åt det, på så viss blir de inte lika pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag tycker att det är rätt kul... Men ibland kan jag få skrattanfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag brukar få skratt anfall hos kompisarna utan att det har hänt något roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 hehe 1 tjej i min klass kan inte låta bli o fnissa under en redoisnig! ser ganska kul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.