kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 ifall man säger nåt fel så skrattar alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 JAG VET!!! :angry: Men jag undrar hur han gjorde bort sig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag hatar det...Jag redovisade om Kräftdjur och så fort jag nämnde "Fortplantning" så var det några som börjar skratta så in i h*lvete, vilken i sin tur ledde till att hela redovisning gick åt helsike. jag förstår dig och skrattaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 om jag ska redovisa nånting (som jag inte gör så ofta, som tur är...) blir jag lika röd som en tomat i hela ansiktet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 om jag ska redovisa nånting (som jag inte gör så ofta, som tur är...) blir jag lika röd som en tomat i hela ansiktet! sluta härmas.påpekar dina klasskamrater det också de gör det för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 jag hatar att redovisa, som föra veckan skulle vi redovisa i historia om stormaktstiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jag hatar att vara nervös och det är jobbigt när ett par andra personer håller på att göra något annat och inte lyssnar på den som redovisar. Fast på ett annat sätt tycker jag om det. Den senaste gången så redovisade jag om min hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 hehe 1 tjej i min klass kan inte låta bli o fnissa under en redoisnig! ser ganska kul ut! 1 tjej i min klass får skratt atacker hela tiden. en gång stod hon och bara skratta i fem min. sjukt! men hon är lite -> :blink: <- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ba skratta i 5 min när man står det framme ba.hahahahahaha(va roligt <_< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ba skratta i 5 min när man står det framme ba.hahahahahaha(va roligt <_< ) tillslut så sa vår lärare till henne att sluta då börjar hon försöka bortförklara dt med att säga att d skrattar mycket i dt landet (dålig bortförklaring) då blev vår lärare sk*it sur och skikade ut henne ur klassrummet. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Du skulle ajg också gjort om ajg var lärare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Att redovisa e väl no problemo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.