Inside Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Tjena jag undrar om jag kunde få hjälp här.. Jag undrar om någon kan En 70 PVP Rogue Build för svärd/fist eller bara svärd. Det är bara att skicka in en build till 70 PVP Rogue för svärd/fist eller bara svärd som ni tycker är riktigt bra i PVP. Tacksam för många builder och riktigt bra builder. Kom inte med skräp-builder. Redigerat 13 Augusti 2007 av Inside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Asså, gör en egen.. Det är vad alla andra gör.. Skapa en build som passar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Har försökt men det gick inte så bra :P Jag kör på testserver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Subtley ska du vara... Multilate är inte alls lika bra som alla säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Mutilate är typ PvE Damage.. Eller om du gillar att slåss 1v2 och sno kills.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Gå in på Wow-europe och ta fram ett Talent träd , lek runt där tills du får en bra specc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 eller så kollar du i rogue forumet efter en specc nån annan har gjort :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Ett tips, specca om till Combat och kör fist. Låter kanske galet, men min rogue kör så och jag äger i AV. De senaste 30 AV matcherna har jag varit 1a på Damage done minst 25 av dem med stor marginal. Mitt arena team har hög rating, 1800 ungefär (för att man har adrenalin rush, blade flurry m.m redo varje match). Och 1o1 vinner jag oftast mot andra. Men som sagt, kan inte lova dig något, har spelat rogue länge och är skillad plus att jag har full 70 epics. Attackerna du ska använda är först och främst sinister strike, crittar 1500 i varje crit, crit%30 ;). Vill inte skryta, vill bara visa att det faktiskt är riktigt bra att vara combat i PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Föredrar också combat pvp och pve, ambush är bra på lägre lvls rätt kass på 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Tack men som sagt kan ni skicka in en build på det ni sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Du vet väl att daggers suger i pvp ? Skaffa två svärd så kan jag komma med en kick ass spec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 13 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 amOt : Skicka in builden så fort som möjligt :) Alla kan skicka in Svärd/fist eller bara svärd builder nu. (PVP) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg