Hoppa till innehåll

70 Pvp Rogue Build.

Inside

Rekommendera inlägg

Du har gjort 2 fel saker, Du har bara gjort till lvl 46 och att varför tar du för ambush och backstab?

Jag skulle ju ha svärd.

Konstigt det där var nån annans spec, vänta jag kan komma med min igen..

Nu borde det funka: Edit : nej ..

Edit: printa den :

Redigerat av amOt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg 5 points på Assasination ( 5%crit chance)

sen gå över till Combat och kör med Swords/Maces. Då kommer du levla mycket snabbare.

Ambush och Backstab och sånt hör till PvP :)

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg 5 points på Assasination ( 5%crit chance)

sen gå över till Combat och kör med Swords/Maces. Då kommer du levla mycket snabbare.

Ambush och Backstab och sånt hör till PvP :)

Sword / Maces är det sämsta man kan ha i pvp, 1.30 - 1.80 svärd i main och off hand
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog Xade's build jag kände att den var rätt för mig.

Men en sak som inte fungerar för mig är den att jag har laddat ner addonen "StunWatch"

men den fungerar inte när jag ska använda den. Alla mina andra addons fungerar helt klockrent.

Det står något med Im och texten är röd någon som vet hur man kan fixa till felet?

( kommer med hela ordet idag )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använd inte specs i combat trädet om du inte ska ha fist/dagger, sword specc är väldigt onödig.

Nej, svärdspecc kan vara bra, beroende på vilka gear man har. Satsar man på gear med crit och har critgem så är svärd en bra idée. Själv satsar jag på attackpowergear och lägger in +16 AP i princip alla socks jag har. Då är fist specc bra för mig för att få mer crit. Har nu cirka 1700 AP och 32% crit med heroic/kara gears.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satsar man på crit och är combat kommer man inte slå väldigt hårt ( Om du inte har Raid-Epics ), och nu är han ju inte ens 70 ännu, så låt spec vara tills du når 70, själv hade jag nästan 1600 AP och 10k Hp. ( Satsade på PvP Gear med AP Gems och AP Enchants. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...