metoo Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) när jag gick in i affäen så upttäckte jag detta. som jag tyckte va lite konstigt, ska det värkligen va så här? llLl.bmp Redigerat 2 Augusti 2007 av metoo Citera
Northwest Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 det var lite konstigt att det står att den fylls på varje timma,och sen står det nästa på fyllning:348.4 timmar <_< Citera
Katt Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Eftersom jag inte kunde se bilden, så gissar jag på att det är FYND - Fuskamynt. Det kommer en ny sån varje gång man har använt den! Buggigt värre. :S Men man kan få mycket FuskaMynt av det! ;) Citera
admin Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 Nu skall det vara fixat. Dock så visas tiden när det skall fyllas på lite konstigt. Citera
Katt Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Skrivet 3 Augusti 2007 Tyvärr, den kommer fortfarande tillbaka när man har använt den! Fast det kanske ska va så... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.