Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ja va skulle du vilja arbeta med?? sj, så finns det ett som passar mej perfekt! Komiker, ja kan få typ alla o skratta när som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Ja va skulle du vilja arbeta med?? sj, så finns det ett som passar mej perfekt! Komiker, ja kan få typ alla o skratta när som helst! samma här... jag är klassen clown... Och det är jag stolt över! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 det är jag med...ett smutsigt job men det måste göras...skoja bara, jag vill nog bli Speldesigner i stil med shigeru miyamoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Webbdesigner skulle vara nåt särskilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 TV eller radio skulle vara något för mig. Eller något inom data spel kanske. Eller kanske livvakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Speldesigner, webbdesigner eller kodare i något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 vet iten.men proffs på nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 (Zion @ 03/03-2004 18:27:56) Ja va skulle du vilja arbeta med?? sj, så finns det ett som passar mej perfekt! Komiker, ja kan få typ alla o skratta när som helst! samma här... jag är klassen clown... Och det är jag stolt över! :D Ja brukar va extrem!om ja kommer in i klassrummet o radion e på, kan ja inte låta bli å börja dansa nån ful dans. eller så head bangar ja rakt ner i ett bord! de gör ont men de e kul! hehe...vi ska på ett läger med skolan i sommar, ja o 2 av mina polare (osså som ja fast inte lika mycke) ska va me i sån här mim fest typ. o då ska vi ta på oss rosa linnen o korta kjollar o sjunga "Ja vill tjäna din kropp imot min" me MIIO! ganska knäppt men kul! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Helst ett bra jobb tror jag! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Nått där man får skottväst och gratis ammo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Yrkesmördare åt CIA ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Shigeru miyamotos assistent :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.