Scones Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Ja va skulle du vilja arbeta med?? sj, så finns det ett som passar mej perfekt! Komiker, ja kan få typ alla o skratta när som helst! Citera
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Ja va skulle du vilja arbeta med?? sj, så finns det ett som passar mej perfekt! Komiker, ja kan få typ alla o skratta när som helst! samma här... jag är klassen clown... Och det är jag stolt över! :D Citera
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 det är jag med...ett smutsigt job men det måste göras...skoja bara, jag vill nog bli Speldesigner i stil med shigeru miyamoto Citera
incognito Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Webbdesigner skulle vara nåt särskilt. Citera
Ferrie Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 TV eller radio skulle vara något för mig. Eller något inom data spel kanske. Eller kanske livvakt? Citera
Paradox Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Speldesigner, webbdesigner eller kodare i något. Citera
Scones Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2004 (Zion @ 03/03-2004 18:27:56) Ja va skulle du vilja arbeta med?? sj, så finns det ett som passar mej perfekt! Komiker, ja kan få typ alla o skratta när som helst! samma här... jag är klassen clown... Och det är jag stolt över! :D Ja brukar va extrem!om ja kommer in i klassrummet o radion e på, kan ja inte låta bli å börja dansa nån ful dans. eller så head bangar ja rakt ner i ett bord! de gör ont men de e kul! hehe...vi ska på ett läger med skolan i sommar, ja o 2 av mina polare (osså som ja fast inte lika mycke) ska va me i sån här mim fest typ. o då ska vi ta på oss rosa linnen o korta kjollar o sjunga "Ja vill tjäna din kropp imot min" me MIIO! ganska knäppt men kul! :P Citera
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 Nått där man får skottväst och gratis ammo Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.