lundquist Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 tjenare, skulle uppskatta lite tips på må-bra musik. sånt som när man lyssnar på man blir glad och sånt :) jag tycker låter if I use to love you är ett bra exempel, eller kanske November med laleh. peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Det är nog ganska så personligt! För mig är måbra-musik någon låt som betyder riktigt mycket för mig och sedan spela den riktigt högt! Annars funkar den mesta bra musik om man bara höjer volymen ett snäpp och bara njuter och befinner sig i det.. Men annars om jag ska säga något, Pink Floyd - The wall, det albumet är helt underbart att lyssna högt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Jag blir alltid så glad av att lyssna på Friends Of Mine med Adam Green. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Själv blir jag glad av nåt rikitgt rått mangel, istället för sellout-new metal, så det är ju som sagt personligt, Men att bredda musiksmaken gör ju inget, gå in på www.last.fm och sök på laleh, och kolla liknande artister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 fiffig fråga, jag säger nog Minority med Green Day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag mår bra till vilken musik som helst (Ok,lite ljug,bara HipHop) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Thin Lizzy - The Boys are Back in Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Kan inte välja ut bara en låt. För mig personligen så beror det på villket humör jag är. Olika låtar mår jag bra av vid olika tillfällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Selene plockade orden ur munnen på mig, olika musik beroende på vad för nerstämdhet det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Mika - alla hans sånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 prova particle man av wanna be giants Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Rätta mig om jag har fel, men heter dom inte They might be giants? Och för mig så är det ungefär som flera andra redan sagt - beror på mitt humör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.