Mickeh Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Tror inte jag tbh eftersom blizzard sa att det inte ska krävas raids för att göra den questen Ô.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Tror inte jag tbh eftersom blizzard sa att det inte ska krävas raids för att göra den questen Ô.oNej usch, så 40 personer ska kunna bli DK i ett bra raid.. :/ Själv hade jag önskat att det skulle vara en jädrans svår quest som tar flera dars speltid att klara, jag menar DK borde vara unik... Men sen hur svår Arthas är får vi ju se. Dem får väl ner honom på en vecka.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 När kommer det ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 När kommer det ut?Detta är ännu inte bestämt. I mitten eller sent av nästa år skulle jag tro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Första kvartalet är det utannonserat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Första kvartalet är det utannonserat. När är det första Kvartalet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Första kvartalet är det utannonserat. När är det första Kvartalet? De 3 första månaderna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 ja.. i en annan tråd stod det ju 18 januari men jag vet inte vad den som skrev det har fått det ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 men de ska väll komma nu raser? och ska man ej kunna va death kniget i lvl 1? va e hero class? :S spelat wow i 1 dag är lvl 6 earlock BE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 25 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Nej det ska inte komma nya raser, death knights är en hero klass som blir tillgängliga efter några quests när man levlat upp till level 80. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Hero klasser är såna som fanns på Warcraft 3, Archmage, Blade Master, Demon Hunter (Så som Illidan). Blizzard har planer för mer hero klasser som Archmage, Blade Master och Demon Hunter efter kommande expansioner. Det är spännande och se vad för nya lores Blizzard har i lager. Kanske expansionen efter WOTLK ger möjligheten och slåss mot Kil'Jaeden eller Sargeras? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 jag väntar på spelet!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg