Ryssfemma Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Alltså ha lite tålamod. Nyheten släpptes typ igår och så vill ni ha information som om det är release om en vecka. Det ryktas om att man ska få göra en lång chain quest iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) så när min mage blir 80 kan jag göra den tilldeath knight? mnen då förlorar jag ju min mage :( då gör jag hällre en nymen lyssna lol =p "Nej, man gör en (troligen flera) quest i level 80 där man låser upp en ny klass Death Knight, så när man har gjort alla quester så kan man sedan göra en ny karaktär med klassen Death Knight. Det kommer inte att påverka några av dina andra karaktärer alls. Så du kommer ha kvar din paladin även om du gör en Death Knight. " och ja, http://youtube.com/watch?v=eIQk7M5cTbs är fejk, finns clip från illigal danish (wow parodi) och fanvideon druid buff Redigerat 4 Augusti 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Bloodrogue: För det första så spelar jag inte pokemon, även om det äger skiten ur WoW JohanFoppa: Jag har spelat WoW och jag tycker det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Karamba: Ingen har sagt att den inte är fake. WASD och :Fuskaren: : LÄS FÖR h*lvete! Förlåt, men jag blev ganska förbannad. -.- Hummerpojken: Det hoppas jag verkligen inte, då skulle det inte bli mycket skillnad alls. Och sluta spamma ffs, jag skrev ju all information man vet just nu om Death Knight ta och läs den! Precis som Hummerpojken sa så släpptes nyheten igår! Redigerat 4 Augusti 2007 av Denieru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Filmen ser ut som den är fejkad...blizzard brukar inte göra den stilen av filmer kolla den här : http://youtube.com/watch?v=eIQk7M5cTbs den ser typ likadan ut fast den är fejk. Alltså är du helt galen? Dem presenterade allt på Blizzcon Blizzards största mässa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Filmen ser ut som den är fejkad...blizzard brukar inte göra den stilen av filmer kolla den här : http://youtube.com/watch?v=eIQk7M5cTbs den ser typ likadan ut fast den är fejk. Alltså är du helt galen? Dem presenterade allt på Blizzcon Blizzards största mässa. Exakt, unge herr AntonJ3000 bör ta reda på lite fakta innan han börjar snacka skit. Redigerat 4 Augusti 2007 av Denieru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 http://wow-europe.com/wrath/features.xml "Death Knight Coming Soon" snart får vi mer info, mums :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 death knight ska vara tank/dps, den blir tillgänglig efter en quest chain i lvl 80 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 death knight ska vara tank/dps, den blir tillgänglig efter en quest chain i lvl 80 Mjo, men eftersom att den inte kan ha sköld så är den inte 100% bra tank. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Druider kan inte ha sköld eller dual weild men ändå så är de i vissa fall bättre än warriors på att tanka. Btw så är jag troligtvis en av de som kommer sluta spela WoW när den nya expansionen kommer ut. Bäst för blizz att d en inte kommer ut före dreamhack!! -_- Redigerat 4 Augusti 2007 av Karha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 de e nice one word: epic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Varför tror alla att spelet kommer släppas om bara några månader? Blizzard sa på en intervjuv att de är glada att folk vill ha mer tid i TBC och att dem inte ska släppa WOTLK om ett bra tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg