Denisb Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D Men liksom vad är porten ????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Asså jag fattar inte det funkar inte kan du inte göra en guide med bilder typ :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 så svårt e det inte :P annars e moparscape as kul att pka på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Det beror på vilken server du spelar på, Om du villa PvPa så måste du spela på en populär server! Men varför spelar ni inte vanliga RuneScape och blir bra på det istället? Jag spelade Mopar en gång i tiden tills min data crashade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 (redigerat) OT betyder Open Tibia det har inget med RuneScape att göra, spelade också MoparScape en gång men det var för tråkigt. Det är för lätt där. En gång hittade jag en ring som bara admins får ha. Jag plocka upp den och satt på den, gick till wildy och Pka döda alla på ett slag, och jag var den minsta lvln till admin killen tog på sig en likadan och pka mig ;: Fast jag blev ju såklart högsta lvln efter ett tag. och då hade jag fett nice armour ;: Använda barrows när jag döda dom. Först använde jag en Rune Sword och döda alla med barrows ;: Lol, fett kul tills admin gubben fick reda på att jag hade ringen på mig, fick den efter att admin killen dog och dropa den ;: Redigerat 13 Februari 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 nån som vet en BRA server för moparscape?? Spelar just nu på "devolution.no-ip.org" men det laggar sönder där =( jag var inna på en server som hette nåt med "soulscape.Hopto.org" och fick 2 blue p hats i ett drop party =] men det går inte att logga in där nu =/ VÄLDIGT TACKSAM för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Det är lätt bara trycka start sen namn o lösen.Men det är ganska tråkigt i moparscape man kan inte möta folk jo bara om man loggar in i servrar men då laggar det.....<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tavlana Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 hur laddar jag ner det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Sök bara på moparscape på google www.google.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tavlana Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 (redigerat) men det står bara error connecting to server vad jag än använder för server!!! Redigerat 3 Mars 2008 av tavlana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 :sorcerer: lol det är så på vissa servers :sorcerer: :iluvff: :iluvff: :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 om jag laddar ner moparscape kan jag fortfarande spela det vanliga runescape då?? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg