Andersffs Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Portal, det nya spelet som häger med Hl2 episode2, det är vackert.. http://video.google.com/videoplay?docid=-6006654542816998260 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Riktigt vackert, men kommer nog bli rätt tråkigt efter ett tag.. LOGGA IN PÅ MSN ANDERS >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 1 : roligt men ändå svårt och jobbigt spel . 2 (off-topic) : detta ska ligga i Half-Life & Half-Life 2 samt CS forumet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 äger :D men som Poison sa så kommer det nog bli tråkit snabbt....rätt enformigt enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 jag känner på mig att jag kan ha jävligt kul med det där spelet.... Tänk dödsmatcher i det... kan bli lite problematiskt, men som jag har det i huvudet, f*n så kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) Hoppas de gör ett co-op tillläg där man spelar med andra och gör uppdrag! :lol: Redigerat 6 Augusti 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 själv vill jag hellre ha lite hl2 DM över det, tänk själv att nån kastar en låda efter dig, du drar upp en portal lite framför han som springer efter dig och en portal på väggen bakom, undviker lådan och får Mr attacker att döda sig själv. Skulle bli galet, men roligt:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Såvitt jag vet så kommer det bli multiplayer, sen på vilket sett vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Ser ut som något liknande jag kört. Var dock helt buggigt då, krashade då och då. http://www.exitemod.com/ Fast tror nog detta kommer bli kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Ser ut som något liknande jag kört. Var dock helt buggigt då, krashade då och då. http://www.exitemod.com/ Fast tror nog detta kommer bli kul. :) Det är väl en gmod kopia av portal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 jag känner på mig att jag kan ha jävligt kul med det där spelet.... Tänk dödsmatcher i det... kan bli lite problematiskt, men som jag har det i huvudet, f*n så kul :D hmmm dödsmatcher.....kan bli lite svårt eftersom man bara har det där konstiga portal vapnet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 funkar väl som gravity gun också? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.