Vendetta Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 (redigerat) när går det att köpa? går det köpa separat, eller var det med något spel alls? btw ni som undra om det gick o döda o multi-play klicka på länken. Och lite längre fram i filmen så ser ni... Länk Redigerat 14 Augusti 2007 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 verkar okej. men ifall det inte är multiplayer så kommer det att suga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag kommer köpa det. Synd bara att man får med HL2 bara ;) man behöver väl inte instalera allt som när jag köpte 1.6 fick jag me dcondition zero som jag inte instalerade @Crossfall: läs hela tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.