crazy_pingu Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 vad e skillnaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Vista startar snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 vad är skilldnaden??? :blink: e du dum på riktigt eller skojar du????? vista och xp har ju knappt nåt gemensamt.... Vista startar snabbare. nja det beror väl på datorn....xp startar osså snabbt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) vad är skilldnaden??? :blink: e du dum på riktigt eller skojar du????? vista och xp har ju knappt nåt gemensamt.... Vista startar snabbare. nja det beror väl på datorn....xp startar osså snabbt.... där tar du fel. förvisso är kodningen av vista ny men vista är ju frukansvärt likt XP, allt är typ bara en mindre "facelift" av XP, och vista tar någe grymt mycket processorkraft. sen finns det en hel del säker säkerhetsskillnader, vissa bra, vissa mindre bra. jag skulle dock välja Vista. trots de stora nackdelarna så är de ett helt okej operativsystem som är bättre än XP. (nu har jag en ganska bra dator också, så om man har en sunkdator är det XP som man bör ta...) kanske ska tillägga att det finns en hel del kompatibilitetsproblem med Vista, vissa spel eller program funkar inte till vista Redigerat 6 Augusti 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_pingu Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 typ vilka spel och program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 (redigerat) en del starwars spel (iaf som jag vet säkert) lite musikinspelningsprogram. och en å annan programvara (vad jag vet iaf) Redigerat 6 Augusti 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Vista: Det är mer grafikiskt = mer prestandakrävande Det har inte lika bra kompatibilitet som XP = buggigt Det är buggigare än XP = lamt Det är dyrare än XP = snålt Microsoft har inte ens gett XP en schans att bli buggfritt = lathet Alla vet ju att att: prestandakrävande + buggigt + lamt + snålt + lathet = Microsoft Allvarligt, de har inte gett XP en schans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_pingu Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 låter itne så farligt inte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 visst har dom gett xp en chans, dom jobbade på det i cirka 7 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 om du ska köpa vista ska du inte ha home basic, då får man inte tillgång till "3D alt+tab" där man skiftar mellan fönster i 3D-menyn om du förstår vilken jag menar. jag ska snart köpa bärbar & du ska jag ha home premium tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 om du ska köpa vista ska du inte ha home basic, då får man inte tillgång till "3D alt+tab" där man skiftar mellan fönster i 3D-menyn om du förstår vilken jag menar. jag ska snart köpa bärbar & du ska jag ha home premium tror jag Flip 3D använder man aldrig ändå så det spelar nog ingen roll om han har det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Vista är ett helt nytt operativ system.. Det är typ som att säga "Me & xp" Vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.