B0unc3 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 okej okej... vad ska jag ha då vista elr xp ingen har sakt det Du Ska Ha XP.. helt klart B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 XP helt klart men alla spel kommet att komma till vista sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B0unc3 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 XP helt klart men alla spel kommet att komma till vista sen spel kommer komma till XP oxå :) fast det blir nog ganska sällan att spelen kommer till XP eftersom nu är ju vista nytt o dem kommer göra spel som man måste ha vista för:S mer folk gillar XP mer än vista för att vista klarar inte av alla spel som finns ute nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_pingu Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 jag vet vad jag ska göra nu jag har denna datorn som e bra som har xp sen köper jag en till dator snart som får ha vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B0unc3 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 jag vet vad jag ska göra nu jag har denna datorn som e bra som har xp sen köper jag en till dator snart som får ha vista SMART ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunhawk Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Vista är snabbare, snyggare ^_^ Men jag skulle ändå nästan vilja ha XP eftersom Vista har stora problem med spel just nu. Fast egentligen är det ju bara att vänta på Service Pack 2 att komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 jag tycker XP är bättre än så länge. men Vista blir bättre sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Vista är nyare Vista är snabbare XP är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 September 2007 Rapport Dela Skrivet 7 September 2007 Vista är nyare Vista är snabbare XP är bäst Nej, xp är säkrare. Just nu när vista är nytt så är det mycket osäkrare och alla drivrutiner funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 I like xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 September 2007 Rapport Dela Skrivet 18 September 2007 Varför köpa vista när man kan (köpa) XPx64? Faktan gäller visserligen både XP och Vista, men här ser man att det går lika bra att ha kvar XP... Windows Professional XP Edition x64 currently supports up to 128 GB of RAM, with the potential to support up to 16 terabytes of virtual memory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.