Manga Master Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag undrar när kommer det ut vilka är det som ska köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 det har väll redan kommit! värkar tråkigt ska inte köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 undrar du om final fantasy cristal chronicels (eller nåt son stavas det) så kommer det ut 11 mars tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 undrar du om final fantasy cristal chronicels (eller nåt son stavas det) så kommer det ut 11 mars tror jag :) va redan det måste ja köpa har hört att man kan gå upp levlar med alla gubbar och att man ska kunna spela 4-P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 ja ska nog inte köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) Kan man spela 1spelare? Vill spela ensam. Redigerat 5 Mars 2004 av Wind fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 klart man kan 1 till4 jag ska köpa alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag ska inte....det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag har hört att alla kan gå upp levlar och lära sig nnya attacker och få nya items och så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 undrar du om final fantasy cristal chronicels (eller nåt son stavas det) så kommer det ut 11 mars tror jag :) Du suger på att stava :P Final Fantasy Crystal Chronicles.. Har det redan.. AAAAS coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag ska nog kanske köpa det för jag gillar final fantasy, men vet någon om man ändrar utseende? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag ska nog inte köpa det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg