AntiVirus Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Ja.. Jag chattade nyss med en tjej, nyss eller nyss, för några dagar sen och det har påbörjat sedan dess.. Jag visade upp mig i kam, då sa hon att jag var skit söt och sådant, det gick några dar. Jag sa att jag snart skulle på lan i gbg, då sa hon, kan du inte komma hem till mig då? Jag blev helt paff och bara wtf.. Plötsligt ändrade hon namn till (Jag älskar dig så mycket Jonathan) och skrev sedan att hon älskar mig. Vill ju inte precis såra henne heller, men jag föredrar inte internet förhållande, fastän hon är skit söt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jonathan, det var jag igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Nej det var inte du ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Ja.. Jag chattade nyss med en tjej, nyss eller nyss, för några dagar sen och det har påbörjat sedan dess.. Jag visade upp mig i kam, då sa hon att jag var skit söt och sådant, det gick några dar. Jag sa att jag snart skulle på lan i gbg, då sa hon, kan du inte komma hem till mig då? Jag blev helt paff och bara wtf.. Plötsligt ändrade hon namn till (Jag älskar dig så mycket Jonathan) och skrev sedan att hon älskar mig. Vill ju inte precis såra henne heller, men jag föredrar inte internet förhållande, fastän hon är skit söt :( Känns kontigt på ngt sätt att hon allvarligt kan säga att hon älskar dig då ni aldrig träffats i verkligheten. Om du inte vill ha ett internet förhållande så ska du säga det till henne, och om hon gillar dig kommer hon bli sårad men det kommer att gå över. Det är värre att ge folk falskaförhoppningar än att säga sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Grejen är det att jag ska träffa henne den 16. Men hon bor i Laxå, och jag i Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Hände samma sak för mig en gång, tjejen blockade mig och var skit sur... Men liksom hon bodde på Åland och jag i stockholm. Men var lite små försiktig och ha gärna med dig någon annan när du träffar henne... Men det förstår du nog antagligen ändå. Good Luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Säg sanningen.. :/ Säg... Vi bor för långt bort.. Och internet förhållande passar inte mig =/ Och kompisar håller längre Nåt sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Vill jätte gärna träffa henne. Men det är ju bara att vi bor så himmla långt ifrån varandra. Jag är inte rädd eftersom jag också har sett henne i WebbCamera. Men klart att jag inte går det själv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 hälsa på henne då, bara du är 100 på att hon inte är en pedofil eller så, fast jag tror hon skojar med dig >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Grejen är det att jag ska träffa henne den 16. Men hon bor i Laxå, och jag i Malmö. Då får du ju en chans att uppleva hur hon är i verkligheten och om ni kan trivas tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.