Hoppa till innehåll

En Tjej Som Är Kär I Mig >_< På Msn #.#

Rekommendera inlägg

Ja.. Jag chattade nyss med en tjej, nyss eller nyss, för några dagar sen och det har påbörjat sedan dess..

Jag visade upp mig i kam, då sa hon att jag var skit söt och sådant, det gick några dar. Jag sa att jag snart skulle på lan i gbg, då sa hon, kan du inte komma hem till mig då? Jag blev helt paff och bara wtf.. Plötsligt ändrade hon namn till (Jag älskar dig så mycket Jonathan) och skrev sedan att hon älskar mig. Vill ju inte precis såra henne heller, men jag föredrar inte internet förhållande, fastän hon är skit söt :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja.. Jag chattade nyss med en tjej, nyss eller nyss, för några dagar sen och det har påbörjat sedan dess..

Jag visade upp mig i kam, då sa hon att jag var skit söt och sådant, det gick några dar. Jag sa att jag snart skulle på lan i gbg, då sa hon, kan du inte komma hem till mig då? Jag blev helt paff och bara wtf.. Plötsligt ändrade hon namn till (Jag älskar dig så mycket Jonathan) och skrev sedan att hon älskar mig. Vill ju inte precis såra henne heller, men jag föredrar inte internet förhållande, fastän hon är skit söt :(

Känns kontigt på ngt sätt att hon allvarligt kan säga att hon älskar dig då ni aldrig träffats i verkligheten. Om du inte vill ha ett internet förhållande så ska du säga det till henne, och om hon gillar dig kommer hon bli sårad men det kommer att gå över. Det är värre att ge folk falskaförhoppningar än att säga sanningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände samma sak för mig en gång, tjejen blockade mig och var skit sur... Men liksom hon bodde på Åland och jag i stockholm. Men var lite små försiktig och ha gärna med dig någon annan när du träffar henne... Men det förstår du nog antagligen ändå. Good Luck.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...