Lynott Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Hej, jag har tänkt ett nytt forum , som skulle heta/handla om TV aparater , ifall TV har blivit trasig, vad tycks ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Då tycker jag att man kan ta den frågan i Musik, Film. Tv & media forumet! eller i Allmänt. Onödigt att bara skapa ett sådant forum.. blir nog inge aktivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) Jaa! En liten tv support på fuska.se! :lol: Då kan vi bilda en community som lagar tv apparater samt tipsar andra om bra tv apparater! Jag har hört att alla tv apparater går sönder en gång i veckan så detta är en jätte bra idé! Ironi... Redigerat 9 Augusti 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Skulle vara om det fanns som underforum i ett teknik forum eller till allmänt forumet. Annars skulle det nog bli ganska dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Tycker samma som Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Skulle vara om det fanns som underforum i ett teknik forum eller till allmänt forumet. Annars skulle det nog bli ganska dött Jo, bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Håller med Selene, det skulle vara kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 nja det hela är en ganska dålig ide forumet skulle vara dött eller spamat av omröstningar om "brukar du titta på tv?" "hur ofta" "vilket TV program?" OSV. om TVn strular så får man veva igång den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Ett forum om TV-apparater kan jag nästan lova att det inte kommer, men ett Teknikforum är kanske inte omöjligt. Vill tillräckligt många ha det (jag uppmanar er inte att bara skriva "jag vill ha det", inget spam tillåts) så kanske det kan komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.