Hoppa till innehåll

Utomjordingar


Gäst Destiny

Rekommendera inlägg

  • Svar 145
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Mindtwistah

Planeten X?

Rätt så länge har man vetat att det är ungefär samma temperatur på planeten som det är här på Jorden.

Bara det att på Planten X så är det varmare hela tiden - tror dock på utomjordningar.

Planeten X? Va?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Man har hittat en planet, och man kallar dem för Planeten X .

Stod i Illustrerad Vetenskap.

 

Denna länk är inte från Illvet.

http://loading.se/forum.php?thread_id=38018&page=1

It's a HOAX

 

Please, dem dära domedagarmännen predikar alltid om någon katastrof som kommer totalt förinta oss alla. Det har vart allt ifrån asteroider och aliens, till Y2K och en inkommande planet. Men konstigt nog, har INGET av alla hundra grejer dem har sagt ska förinta oss under det 19e århundradet hänt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man har hittat en planet, och man kallar dem för Planeten X .

Stod i Illustrerad Vetenskap.

 

Denna länk är inte från Illvet.

http://loading.se/forum.php?thread_id=38018&page=1

It's a HOAX

 

Please, dem dära domedagarmännen predikar alltid om någon katastrof som kommer totalt förinta oss alla. Det har vart allt ifrån asteroider och aliens, till Y2K och en inkommande planet. Men konstigt nog, har INGET av alla hundra grejer dem har sagt ska förinta oss under det 19e århundradet hänt!

 

Påminner om alla tiotals "snart kommer Armageddon" eller liknande, men konstigt nog, har INGET av alla tiotals grejer dem har sagt hänt.

 

Som på 06/06/06 för 1,5 år sen

 

:>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror att hela vårt universum är lika stort som en vattendroppe är i den riktiga världen... varför skulle vi vara dom enda? tror vi är små organismer jämfört med andra raser i världen. vi är bara så egoistiska, tror att vi är ensamma och allsmäktiga. eller så finns vi inte alls. jag kanske är nån snubbe som legat i koma sen födelsen och drömmer hela min värld, så ni finns inte heller egentligen, era riktiga kroppar ligger också i koma och jag är det samma som ni är i min dröm. go second life

 

vi kommer aldrig få reda på hur stor världen är. när vi tittar i mikroskåp på väldigt små organismer så ser vi kanske ett helt "oändligt" universum. jag tror vi är så litet, och det finns så grymt många oändliga universum. allting är relativt och det finns inget slut på våra eskapader

 

det är som att titta på en film på tv. mannen på filmen tittar också på tv, samma film. i den filmen tittar lika så en man på tv, och i den tv sitter samma man och tittar tv och ser oss som tittar på tv. i vår tv ser vi en man som titter på tv och i hans tv finns en man som tittar på en tv. alltså är vi mannen som vi ser på vår film titta på tv, precis samma film som ligger 200 tvtittningar framåt och mer än så. inte så svårt egentligen. det är ju som ett kretslopp, världen går under när nån stänger av sin tv för då kan du inte länka ihop fler tvtittare som tittar på folk som tittar på tv

 

men man ska väl vara glad för det man vet och inte sakna det man inte vet. de flesta i vårt pyttepyttepyttelilla solsystem lever ju uppenbarligen ganska lyckliga och det är väl bra

Redigerat av Slasktratt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst Logfan

Ja, det är klart Utomjordingar finns!

 

Vi kan inte vara dem ända i hela universum, men jag tror inte att de är mer intligenta än oss människor!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aldrig

Ja, det är klart Utomjordingar finns!

 

Vi kan inte vara dem ända i hela universum, men jag tror inte att de är mer intligenta än oss människor!

Varför skulle vi inte kunna vara det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är klart Utomjordingar finns!

 

Vi kan inte vara dem ända i hela universum, men jag tror inte att de är mer intligenta än oss människor!

Varför skulle vi inte kunna vara det?

 

 

 

Kom ihåg att en bakterie klassas som utomjordingar. Jag tror att det finns utomjordligt liv, dock tror ajg inte att vi någonsin kommer kunna ta kontakt eller få bevis på det. Och jag tror det beror på den simpla anledningen att det är för långt bort och vi inte kan åka sådana sträckor, plus att träffa på just en av de planeter som ev. skulle kunna ha liv är ju ganska otrolig.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...