Gryphon Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Vilka onlinespel kör ni? Själv har jag nyss börjat köra Dark and Light :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 denna tråd hör in i webbspel om du undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Battlfield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 denna tråd hör in i webbspel om du undrar Det finns många andra spel mankan köra online :o Mest kör jag...ingenting :P Nää, skoja. Om jag ska köra något så blir det Worms4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Jo, det finns det. Men om man undrar vilka spel man spelar online så skriver man inte i tråden "Vilka onlinespel kör ni" för t.ex BF2 är ej ett onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Jo, det finns det. Men om man undrar vilka spel man spelar online så skriver man inte i tråden "Vilka onlinespel kör ni" för t.ex BF2 är ej ett onlinespel. Är inte Battlefield 2 ett online spel? Vad är det då? Det är absolut ett online spel, det är som att säga att World of Warcraft inte är ett online spel. Man kör helt enkelt online med andra spelare. Om jag nu ska hålla mig till ämnet så spelar jag mest Counter Strike 1.6 och World of Warcraft. Redigerat 11 Augusti 2007 av Tuskarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 wow är bara ett online spel, bf2 har ett online läge bara...men menar trådstartaren riktiga spel eller webspel? för om du menar webspel så är ju tråden på fel ställe. on topic: spelar gw(alltid), tales of pirates(nån gång)last chaos(nån gång). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 denna tråd hör in i webbspel om du undrarWebbspel är väl snarare spel som Tibia, Runescape, Bitefight o.s.v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.