Lynott Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) Ho... har två fråger på lager! ;) FÖRSTA, hur svarar man på gästboks inlägg, fattar inte "nya" fuska så bra :) ... ANDRA, hur ser man sina vänner ? Har några men det står att jag inte har :/ Edit, får man ha animerade "personlig bild" ? Redigerat 10 Augusti 2007 av amOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Ho... har två fråger på lager! ;) FÖRSTA, hur svarar man på gästboks inlägg, fattar inte "nya" fuska så bra :) ... ANDRA, hur ser man sina vänner ? Har några men det står att jag inte har :/ Edit, får man ha animerade "personlig bild" ? 1. Gå in på personens profil - den person du vill skriva till - och tryck "Skriv ett gästboksinlägg" som ligger på höger sida. 2. Gå in på din egen profil och tryck på fliken "Vänner". Den sista frågan är jag inte riktigt säker på, men den ända regel jag hittade angående animeringar är §2.3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Nej... Man får inte ha animerade bilder. Inte signaturer heller. (sista frågan..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Ho... har två fråger på lager! ;) FÖRSTA, hur svarar man på gästboks inlägg, fattar inte "nya" fuska så bra :) ... ANDRA, hur ser man sina vänner ? Har några men det står att jag inte har :/ Edit, får man ha animerade "personlig bild" ? 1. Gå in på personens profil - den person du vill skriva till - och tryck "Skriv ett gästboksinlägg" som ligger på höger sida. 2. Gå in på din egen profil och tryck på fliken "Vänner". Den sista frågan är jag inte riktigt säker på, men den ända regel jag hittade angående animeringar är §2.3 Så varje gång jag ska svara på ett gästboks inlägg så måste jag gå till DERAS gästbok? Då var förra gästboken bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tuskarr Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Nej... Man får inte ha animerade bilder. Inte signaturer heller. (sista frågan..) Personlig bild verkar man få ha animerad. Kolla på Stefan_Fox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Och Counter-striker(Stavning??) Redigerat 11 Augusti 2007 av iron_maiden96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Ho... har två fråger på lager! ;) FÖRSTA, hur svarar man på gästboks inlägg, fattar inte "nya" fuska så bra :) ... ANDRA, hur ser man sina vänner ? Har några men det står att jag inte har :/ Edit, får man ha animerade "personlig bild" ? 1. Gå in på personens profil - den person du vill skriva till - och tryck "Skriv ett gästboksinlägg" som ligger på höger sida. 2. Gå in på din egen profil och tryck på fliken "Vänner". Den sista frågan är jag inte riktigt säker på, men den ända regel jag hittade angående animeringar är §2.3 Så varje gång jag ska svara på ett gästboks inlägg så måste jag gå till DERAS gästbok? Då var förra gästboken bättre De har man alltid behövt, annars ser ju inte dom andra om du har skrivit något till dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DefqoN Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Ho... har två fråger på lager! ;) FÖRSTA, hur svarar man på gästboks inlägg, fattar inte "nya" fuska så bra :) ... ANDRA, hur ser man sina vänner ? Har några men det står att jag inte har :/ Edit, får man ha animerade "personlig bild" ? 1. Gå in på personens profil - den person du vill skriva till - och tryck "Skriv ett gästboksinlägg" som ligger på höger sida. 2. Gå in på din egen profil och tryck på fliken "Vänner". Den sista frågan är jag inte riktigt säker på, men den ända regel jag hittade angående animeringar är §2.3 Så varje gång jag ska svara på ett gästboks inlägg så måste jag gå till DERAS gästbok? Då var förra gästboken bättre Sorry, men jag skrattade. Du verkar inte fatta vad du snackar om :lol: Det har alltid varit så... (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 animerad avatar är emot reglerna men personlig bild vet jag inte hur det är, har sätt flera medlemmar med animerad bild men jag har aldrig använt en själv för säkerhets skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.