Hoppa till innehåll

Har Jag Blivit Knäpp?


Katt

Rekommendera inlägg

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ok men iaf om du ine vill det så fråga någon som kan mycket om sånt

 

Men det är ju det jag gör. Jag frågar er på fuska! :D

 

Ja asså det är ju bara att tänka : bli inte arg bli inte arg...

Tja, det är ju inte det som är problemet, läs lite på det senaste inläggen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, jag gör en kort sammanfattning:

 

Det är två tjejer, A och B. Tjej A är nästa lite av en hycklare och jag tror att hon manipulerar mig på något sett... Men jag har lärt mig att strunta i henne.

 

Tjej B är mer hemlighetsfull. Hon är jätteblyg, och hon pratar knappt med mig på grund av det. Hon har inte chattat med mig på MSN på flera veckor, och när jag frågar varför, så svarar hon inte.

 

Problemet: Hur ska jag kunna få tjej B att vilja chatta med mig igen? Gör jag något fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försök att börja prata lite och så pratar du mer och mer liksom, och om du märker att hon inte gillar det på nåt sätt så slutar du helt enkelt prata, och det kanske är mindre obehagliglit om ni är ensamma. Jag är inte erfaren inom detta ämnet men det är mitt förslag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försök att börja prata lite och så pratar du mer och mer liksom, och om du märker att hon inte gillar det på nåt sätt så slutar du helt enkelt prata, och det kanske är mindre obehaglig om ni är ensamma. Jag är inte erfaren inom detta ämnet men det är mitt förslag

Eller så är det mer obehagligt när ni är ensamma... Hon kanske vågar prata mer när hon är med kompisar som hon känner?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon kanske tycker att det är pinsamt om jag pratar med henne, ja, det har du rätt i. Andra kan ju faktiskt höra. Men jag tror att jag försöker bli ihop med henne igen och hon får panik. Därför ska jag försöka mig på en ny taktik, jag ska försöka säga till henne att jag bara vill vara hennes kompis, inget mer. Men hur ska jag hitta ett sammanhnag att få in det i?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...