Katt Skrivet 5 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Inte ens skriva till henne? :o Då förlorar jag ju en av mina få kompisar... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlacKRosE Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Så har hänt med mig med en gång, Jag chatta oxå med en tjej så börja helt plötsligt kalla henne taskiga saker....men nästa dag i skolan låtsades vi som inget hade hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Inte ens skriva till henne? :o Då förlorar jag ju en av mina få kompisar... <_<det jag menar är att du inte ska göra ngt åt saken.. snacka å sånt kan du göra, om du vill. men jag har alltid föredragit snälla polare framför elaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 (redigerat) Så hon är i själv verket elak? :o Då måste jag verkligen sluta... Men det är så svårt! Varför? :( Den andra tjejen verkar lite skum nu igen, hon har inte loggat in på flera veckor... Jag skulle prata med henne i fredags, men då hände nått jättekonstigt! Jag fick inte fram ett enda ord! :o Jag brukar ju alltid babbla på, men det gick helt enkelt inte att säga nått! Redigerat 13 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 nervositet??? du kanske blev rädd att göra bort dig, undermedvetet liksom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Jo, så var det nog... :P Men nu har en lärare sagt att jag typ stör henne, så jag kanske bör hålla mig borta ifrån henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 vem f*n bryr sig om lärare, men om du blir tillsagd av lärare, hur mycket är du på na egentligen?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 (redigerat) Asså, hon och jag är i samma stödgrupp, eller vad man ska kalla det, och hon är typ alltid där, vare sig hon har lektion eller rast... Redigerat 18 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Asså, hon och jag är i samma stödgrupp, eller vad man ska kalla det, och hon är typ alltid där, vare sig hon har lektion eller rast...Stödgrupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Men vad heter det då? Ett ställe man kan läsa engelska, matte, svenska, osv... Fast i mindre grupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Vi brukar ha matte grupp i vår klass för dom som inte kan konsentrera sig på matte lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 (redigerat) Jo, ungefär så. Om man inte pallar större klasser kan man gå till den gruppen. Men back to topic. Nu har B blockat mig, fine! :angry: Vet inte varför, men så korkad som jag är, har jag säkert gjort nått dumfel. Redigerat 22 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.