xantanos Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 vem vet, gör såhär. försök att inte snacka med dom på en vecka eller ngt och se vad som händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Va som händer? Inget kommer hända! Men jag får väl prova... Ska jag hålla mig borta ifrån B oxå då, eller bara inte prata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 tycker du ska fråga varför hon blockade dig.. inte ignorera henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Asså, hon har inte blockat mig, men hon svarar inte på det jag skriver. Hon hatar mig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Asså, hon har inte blockat mig, men hon svarar inte på det jag skriver. Hon hatar mig! :(Fråga varför hon inte svarar då...?Har du gjort nåt dumt som kan ha gjort henne arg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Har jag väl säkert gjort, fast inte vad jag kan minnas. Jag har varit jättesnäll mot henne och så. Jaja, jag frågar henne på freddag... Ska jag sluta och skriva till henne i ett kör? Hon svara ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 Har jag väl säkert gjort, fast inte vad jag kan minnas. Jag har varit jättesnäll mot henne och så. Jaja, jag frågar henne på freddag... Ska jag sluta och skriva till henne i ett kör? Hon svara ju inte...Tycker inte du ska sluta skriva till henne då blir det ju bara värre ... men skriv inte för mycke heller... skriv lagom mycke =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Nu har jag frågat henne varför hon inte svarar... Inget svar... :( Hon satt bara tyst... :( Jag tror att hon inte bryr sig så mycket om mig. Och jag som trodde... Nej, jag vete ___ vad jag trodde, asså... Ska jag hålla mig undan en vecka och inte prata me henne och avvakta då? Eller ska jag formulera om frågan till: "Har jag gjort något fel?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 det är ju rakt på sak. men jag är ganska säker på att du kommer få en blick och en stängd mun som svar men alltid bra att pröva, och avakta bara lite grann. liksom va med polare, heja när hon kommer förbi men gör inget större väsen över det. och exakt hur begapad är du av denna tjej?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Begapad? Huh? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Begapad? Huh? :huh:Jag tror han menar besatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 (redigerat) Jag vet inte, lite för besatt, kanske... :( Redigerat 26 Januari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.