Rambo63 Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 ok men iaf om du ine vill det så fråga någon som kan mycket om sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Ja asså det är ju bara att tänka : bli inte arg bli inte arg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 ok men iaf om du ine vill det så fråga någon som kan mycket om sånt Men det är ju det jag gör. Jag frågar er på fuska! :D Ja asså det är ju bara att tänka : bli inte arg bli inte arg... Tja, det är ju inte det som är problemet, läs lite på det senaste inläggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 (redigerat) Katt, om inte en psykolog funkar så kan du prova en veterinär :lol: men jag orkar tyvärr inte läsa igenom alla 23 sidorna så jag har inget mer att säga :( Redigerat 2 Februari 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 Okej, jag gör en kort sammanfattning: Det är två tjejer, A och B. Tjej A är nästa lite av en hycklare och jag tror att hon manipulerar mig på något sett... Men jag har lärt mig att strunta i henne. Tjej B är mer hemlighetsfull. Hon är jätteblyg, och hon pratar knappt med mig på grund av det. Hon har inte chattat med mig på MSN på flera veckor, och när jag frågar varför, så svarar hon inte. Problemet: Hur ska jag kunna få tjej B att vilja chatta med mig igen? Gör jag något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2008 vad har tjej A med tjej B att göra? och om du inte gör något, så kan du väl inte göra det fel, men försök prata med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Inget egentligen, men hela ämnet började med henne. Jo, men tänk om hon tycker det är obehagligt att jag pratar med henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Försök att börja prata lite och så pratar du mer och mer liksom, och om du märker att hon inte gillar det på nåt sätt så slutar du helt enkelt prata, och det kanske är mindre obehagliglit om ni är ensamma. Jag är inte erfaren inom detta ämnet men det är mitt förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Försök att börja prata lite och så pratar du mer och mer liksom, och om du märker att hon inte gillar det på nåt sätt så slutar du helt enkelt prata, och det kanske är mindre obehaglig om ni är ensamma. Jag är inte erfaren inom detta ämnet men det är mitt förslagEller så är det mer obehagligt när ni är ensamma... Hon kanske vågar prata mer när hon är med kompisar som hon känner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2008 Den enda kompisen hon känner är hennes bror && jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 jag tänkte att hon kanske tyckte det var pinsamnt om hennes tjejkompisar (som hon tydligen inte hade några) tittade på när ni pratade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Hon kanske tycker att det är pinsamt om jag pratar med henne, ja, det har du rätt i. Andra kan ju faktiskt höra. Men jag tror att jag försöker bli ihop med henne igen och hon får panik. Därför ska jag försöka mig på en ny taktik, jag ska försöka säga till henne att jag bara vill vara hennes kompis, inget mer. Men hur ska jag hitta ett sammanhnag att få in det i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.