WASD Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 jag har nog aldrig sagt något i den stilen till någon så jag kan inte riktigt hjälpa dig, men om du ser ett bra tillfälle så kan du väl göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Jag frågade i alla fall om jag gör något fel, men hon sa nej... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 då gör du väl inget fel :) hon är bara lite blyg antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 MYCKET blyg... Kanske skulle hitta på nånting med henne i morgon, men vad kan man göra på en dryg halvtimme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Jag har en riktig kompis som jag är med jämt,vi båda spelar Call Of Duty2 o.s.v. Innan jag träffade han skulle jag försöka vara mer tuff klä mig i Fox Quicksilver och sådant men jag vågade inte ha på mig sånt när jag skulle till Rickard, han hade ärvt sina kläder från sin bror. Men kallar någon mig nörd nu så kan jag säga ¨Vafan vill du?!¨ då hänger min kompis med så spöar vi dom så skvallrar dom så ringer dom hem så är det i mitt liv i skolan. Nu är jag kompis med dom flesta utom tönt gänget då. Jag vet jag förklarar dåligt kommentera inte please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 MYCKET blyg... Kanske skulle hitta på nånting med henne i morgon, men vad kan man göra på en dryg halvtimme?gå på ett cafe, fika.. prata och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 promenad funkar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Jag har en riktig kompis som jag är med jämt,vi båda spelar Call Of Duty2 o.s.v. Innan jag träffade han skulle jag försöka vara mer tuff klä mig i Fox Quicksilver och sådant men jag vågade inte ha på mig sånt när jag skulle till Rickard, han hade ärvt sina kläder från sin bror. Men kallar någon mig nörd nu så kan jag säga ¨Vafan vill du?!¨ då hänger min kompis med så spöar vi dom så skvallrar dom så ringer dom hem så är det i mitt liv i skolan. Nu är jag kompis med dom flesta utom tönt gänget då. Jag vet jag förklarar dåligt kommentera inte please. Har det nått med saken att göra? >.< ontopic: Gå på bio, cafe, parken (?) eller nått i den stilen, nått som passar er. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 ontopic: Gå på biopå ca 30 min..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 det ända man hinner på 30 min är att gå promenad typ:P btw varför bara 30 min?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 (redigerat) För hon är inte berädd att offra mer av sin lediga tid utan vill åka hem och gömma sig så snabbt som möjligt (IV programmet har det så ___ soft, asså!).Promenad, jag tror inte att jag vågar ta ut henne på nån promenad, än mindre att hon vågar det. Fast det blev inget idag, på grund av: Det var mycket folk i matsalen, det tog evigheter att komma därifrån. Det satt andra i rummet hon var vid, vågar inte prata så mkt med henne då. Hon fick sällskap av en lärare istället... Redigerat 8 Februari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 För hon är inte berädd att offra mer av sin lediga tid utan vill åka hem och gömma sig så snabbt som möjligt (IV programmet har det så ___ soft, asså!).Promenad, jag tror inte att jag vågar ta ut henne på nån promenad, än mindre att hon vågar det. Fast det blev inget idag, på grund av: Det var mycket folk i matsalen, det tog evigheter att komma därifrån. Det satt andra i rummet hon var vid, vågar inte prata så mkt med henne då. Hon fick sällskap av en lärare istället... :(.. fråga ifall hon vill göra nåt ikväll då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.