Katt Skrivet 9 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Kan inte få tag på henne på helgerna... Borde kanske fråga om hennes mobilnummer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 (redigerat) ganska bra idé, men vafan, en promenad är ju så oskyldigt det bara kan bli Redigerat 10 Februari 2008 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 Visst? :rolleyes: Hon kommer inte vilja följa med, och gör hon det kommer hon säkert springa iväg efter 10 minuter och gör hon inte det, så kommer hon se sig om med panikartad blick hela tiden. Hur kul är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2008 alltså, jag vet inte? har aldrig haft problemet (är uppväxt med tjejer satt...) men ärligt, jag tror att du är rädd för att hon e rädd. och det är ditt jobb att vara "klippan" så get to it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Kan inte få tag på henne på helgerna... Borde kanske fråga om hennes mobilnummer...Gö de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Men när ska jag hinna det, och om jag frågar om hennes nummer, kommer jag inte få något svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Men vafan! Det är verkligen frustrerande att se dig skriva att hon inte vill vara med dig, inte vill prata med dig och så vidare och du ändå fortsätter med den här tråden! Snyt dig för f*n och fråga om hon vill ta en promenad någon gång, klarar du inte det kan du bara glömma allting och GÅ VIDARE I LIVET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 (redigerat) Asså nån, döda mig, jag är knäpp i skallen, HON SKREV NÅNTING!!! Tusan vad glad jag blev! :D :D :D :D :D Redigerat 14 Februari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Men var inte deppad katt! fråga en gång om hon villgå på en promenad med dig, om hon inte vill så får du hitta en annan(som du säkert kommer) eller så går ni på promenaden och du kanske kan fråga henne om hons mobil nummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Vem bryr sig om någon promenad? Nej, men jag kanske kan fråga henne om jag får komma hem till henne. Men det kostar 60 spänn tur och retur, så det gäller att få nånting utav det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Vem bryr sig om någon promenad? Nej, men jag kanske kan fråga henne om jag får komma hem till henne. Men det kostar 60 spänn tur och retur, så det gäller att få nånting utav det...Det kan hända mycket på en promenad! Ni kan prata också kanske du kan få hennes nummer eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Hon verkar så mystisk, hon blev jätteglad för en sak, men när jag frågade, så hadde hon plötsligt jättebråttom att logga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.