Mezox Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Resultatet och tutorialen: För att utföra det här behövder du inga större kusnkaper i Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Mitt resultat: http://img528.imageshack.us/img528/8554/untitled1ah3.jpg La till jätte lite eget. ;D Synd att de blir som ett vitt streck i mitten, annars e dt en super skön effekt. Schysst guide. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Mycket bra guide, till och med jag som är total nybörjare på photoshoop fick fram en cool bild bara av att följa de olika stegen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Mitt resultat, orkade inte göra den mörk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.