Shadowbeing Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 salzalada JAG HATAR SNUS & CIGARETTER!!!!Äntligen någon med kloka ord :> Högstadiet är betydligt roligare än låg och mellanstadiet, som någon tidigare nämnt :P Risken att bli mobbad må jag säga är väldigt låg, det är svårt att bli. Långsökt som f*n här ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 okej för jag bor i sunne om ni vet vart det är en liten ort i värmland så det är kanske inte så stor chans da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kronhjulet Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag börjar högstadiet nästa år, o jag är nervös som en toa! så nu har jag 3st frågor. 1. Är det kul? 2. Blir man mobbad? 3. Vad ska man ha gjort för att bli mobbad?(om du skrev ja på fråga 2) 1. Det kan ju inte vara tråkigt direkt att lära sig nya saker även om det kan vara lite jobbigt ibland. Man träffar nya kompisar eller varför inte en Flick/pojkvän. 2. Risken finns alltid. Det kommer förmodligen alltid att finnas dumma/elaka människor men de flesta av dem vet inte vad det håller på med, att bryta ner en anans psyke är väldigt allvarligt men det finns de som inte ser allvaret i det hela. 3. Man behöver inte ha gjort något specielt för att bli utsatt för mobbing utan det beror helt på personerna som mobbar vilka de väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 okej längtar till fysiken o kemin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 salzalada JAG HATAR SNUS & CIGARETTER!!!! Det är iaf enkelt att få tag på det på högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Börjar högstadiet på måndag >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 måndag? jag börjar högstadiet om ty 1 år och två veckor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag går inte i högstadiet än, men ett tips är nog att alltid snygga kläder på sig. Och gå alltid i gäng, annars får man nog problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag går inte i högstadiet än, men ett tips är nog att alltid snygga kläder på sig. Och gå alltid i gäng, annars får man nog problem. lol? Tror ni det är Compton lr nåt? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag går inte i högstadiet än, men ett tips är nog att alltid snygga kläder på sig. Och gå alltid i gäng, annars får man nog problem. Dagens ungdomar tar in för mycket från filmer ^^ Jag börjar högstadiet nästa år, o jag är nervös som en toa!så nu har jag 3st frågor. 1. Är det kul? 2. Blir man mobbad? 3. Vad ska man ha gjort för att bli mobbad?(om du skrev ja på fråga 2) 1. Pisskul! För det första, man är inte instängd i en bur som i låg och mellanstadiet. Där fick man aldrig gå utanför skolan eller äta godis eller tuggumi i skolan eller något. För det andra så träffar man många nya kompisar och flick/pojkvänner där. För det tredje så är lektionerna faktiskt lektioner och lärarna lär fakstiskt ut på en normal nivå istället för låg och mellanstadiet där man studerade gångertabellen i flera månader bara för att några i klassen "inte hängde med". I högstadiet skiter dem i "inte hänger med" :lol: 2. Du blir lika mobbad som i låg/mellanstadiet om du var det. Till och med mindre mobbad för i högstadiet har eleverna växt upp någorlunda och mobbar inte för att man är fysiskt "onormal" på något sätt, såsom tjock, smal, stora öron och så vidare. 3. Om du är en allmän bitch och drygar dig hela tiden så är det stor risk att du blir mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 (redigerat) Okej öm vad är en allmän bitch? Redigerat 17 Augusti 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Okej öm vad är en allmän bitch? det ska jag Nog inte säga vad det är för då blir jag avstängd :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.