Easton Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag går inte i högstadiet än, men ett tips är nog att alltid snygga kläder på sig. Och gå alltid i gäng, annars får man nog problem. lol? Tror ni det är Compton lr nåt? xD Jag har en kompis i högstadiet som blir mobbad för sin kläder <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag går inte i högstadiet än, men ett tips är nog att alltid snygga kläder på sig. Och gå alltid i gäng, annars får man nog problem. lol? Tror ni det är Compton lr nåt? xD Jag har en kompis i högstadiet som blir mobbad för sin kläder <_< isåfall lär han ha nåt extremt på sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Haha, tack för alla idiotiska inlägg som fick mig att asgarva. ;D "BLIR MAN MOBBAD PÅ HÖGSTADIET!?????!11!oneonE!eleven!!???!" Bästa på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag går inte i högstadiet än, men ett tips är nog att alltid snygga kläder på sig. Och gå alltid i gäng, annars får man nog problem. lol? Tror ni det är Compton lr nåt? xD Jag har en kompis i högstadiet som blir mobbad för sin kläder <_< Då har han ju förjävliga kläder eller är dem på hans skola dumma i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Högstadiet är rätt bra. Förutom att alla småungar ska försöka vara tuffa och slåss mot dom som är äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Högstadiet är rätt bra. Förutom att alla småungar ska försöka vara tuffa och slåss mot dom som är äldre. Så kommer jag vara, när jag kommer upp dit ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Högstadiet är rätt bra. Förutom att alla småungar ska försöka vara tuffa och slåss mot dom som är äldre. Så kommer jag vara, när jag kommer upp dit ;) du kmr få stryk. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Flyttar till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 lagom off topic ni är da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Högstadiet är rätt bra. Förutom att alla småungar ska försöka vara tuffa och slåss mot dom som är äldre. Så kommer jag vara, när jag kommer upp dit ;) du kmr få stryk. xD hmm, kanske, men jag ska gå i gäng..... okej, nu tillbaka till topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Du.. hur kan du veta att du kommer med i ett gäng då? ont: Men jag tror du inte kommer bli mobbad. Förutom om du typ håller på att stödda dig eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Skola som skola... Högstadiet är ingen höjdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.