Gäst GunsNroses Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Vad är bäst att spela och jobba på. jag ska köpa en ny dator snart å jag spelar ju och arbetar på den. så jag undrar om ni vet vilket som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AndersA Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Vad är bäst att spela och jobba på. jag ska köpa en ny dator snart å jag spelar ju och arbetar på den. så jag undrar om ni vet vilket som är bäst. Om du ska spela de senaste spelen så "måste" du ha en stationär. Det är bättre kapacitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 eller en dyt bärbar, jag har bärbar för 8990 den klarar wow rätt bra med inställningar på medium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr. Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Finns ingen anledning att ha en bärbar dator om man aldrig tänker flytta på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr. Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär. 10k räcker till en dator som klarar BF2 i acceptabel framerate och de flesta grafikinställnigar på max. Men skärmen är ju mindre och därav kan du inte ha en så hög upplösning som du kunde ha haft annars. Ska man ha en PC så köp en stationär om du inte reser väldigt mycket och känner att du måste släpa med den vart du än går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Tänker du arbeta med datorn på olika platser så ska du ha en bärbar. Ska du även ha den att spela med, då får du lägga till 2-4 tusen för att få samma effekt som i en staionär. Tänker du däremot bara ha datorn hemma så ska du lugnt köpa en stationär eftersom det blir billigare, du får mer för pengarna och det är lättare att byta ut eller köpa fler delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 för att klara bf2 på högsta behövs bara en dator för ca 7500. men utan skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Stationär FTW!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 8990!? För att få en "Bra" bärbar dator som klarar typ BF2 och sådana spel helt felfritt måste man upp till 20000kr. Men om du bara typ ska spela wow och sådana spel så räcker det nog med en bärbar. Men om du vill spela mer krävande spel så rekomenderar jag klart en stationär. jag köpte den på siba hp pavilion dv6000 heter den typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 (redigerat) Köp en stationär med typ 30tums skärm, då blir det kul å spelaVarför blir det kul att spela då?Ge mig en förklaring. Redigerat 19 Augusti 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.