MilliamFh Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Skrivet 20 Augusti 2007 hej söker någon som är rolig och duktig på att göra hemsidor.Asså inte ass bra men så där.Som vill hjälpa mig med en hemsida och vara med på det vet vad det ska vara för hemsida.Skriv till mig om du vill vara med mig. :D Citera
Gäst AndersA Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Skrivet 20 Augusti 2007 hej söker någon som är rolig och duktig på att göra hemsidor.Asså inte ass bra men så där.Som vill hjälpa mig med en hemsida och vara med på det vet vad det ska vara för hemsida.Skriv till mig om du vill vara med mig. :D Är ditt mellanslags tangent trasigt eller? Berätta mera, vad ska det vara för sida? Citera
MilliamFh Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2007 sickat det til. dig Citera
Gäst Mega93 Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Skrivet 20 Augusti 2007 sickat det til. dig Vi skulle skaffa det där SpellCheck plugin:et till forumet ;) Då kanske man skulle kunna ta folk på allvar (samtidigt som dessa lär sig av sina misstag). Använd freewebs, kan du inte göra bättre själv så låt någon annan göra sämre... Antingen det eller LÄR DIG NÅGOT SJÄLV. Citera
MilliamFh Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2007 liksom jag vill göra det med någon så vi kan vara partner ****** Citera
GutenLOL Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 Jag kan lite om hemsidor. Men jag vill helst bara skicka PM om det går bra ;) Citera
woicer Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 Är du så desperat så tycker jag du borde testa och lära dig själv. För det första får du exakt de resultat du vill ha (om du är tillräckligt kunnig dvs), och dessutom känns det oftast bäst när man gjort sin hemsida själv. Ta en titt på http://www.webdesignskolan.com och deras HTML- och CSS-guider. Kan du grunderna i dessa "språk" så kan du enkelt formge en egen hemsida. Lycka till! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.